dimecres, 18 de desembre del 2013
Llibre:
Neuroeducación. Solo se puede aprender aquello que se ama
Què és la neuroeducació? Es pot parlar de neuroeducadors? Hi ha problemes en la relació neurocientífic-menstre, (i més enllà professors universitaris) especialment en el llenguatge utilitzat pels primers per a dirigir-se als segons en la transferència d'aquests coneixements. Fins ara no ha estat fàcil fer arribar el conexement de les neurociències als mestres, ni que aquests el puguin transferir com a mètode a l'ensenyament dels nens o dels estudiants d'institut. Aquest text ofereix algunes idees sobre l'anomenada "neuroeducació" i el que implica en el debat sobre la potencialitat de la neurociència per impulsar una reforma a l'educació.
Obrir enllaç web
Autor: Francisco Mora
Alianza Editorial
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada