MilloraBat
dimecres, 16 d’octubre del 2013
1r Congrès d'edu21:
Conferència de David Bueno: L'aprenentatge vist des de la Neurociència
Conferència David Bueno: L'Aprenentatge vist des de la neurociència
from
Edu 21
on
Vimeo
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada